Продавець Crabs Kids - дитячі коляски, автокрісла, велосипеди і аксесуари преміум класу розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
321 відгук
+380 (99) 008-41-17
+380 (97) 889-39-33
Офіційний представник Cybex
Кошик

Поширені питання

  • Ви робите замовлення на товар?

    Так, без авансу можемо забронювати для Вас товар на 7 днів. Якщо Вам потрібно відкласти потрібний товар до пологів наприклад на 30-45 днів ми беремо аванс в розмірі 10% від суми товару і бронюємо за Вами товар і ціну на зазначений термін. З усіх питань броні телефонуйте +380990084117
  • Як здійснюється оплата за товари?

     

    - На карту Приватбанк / Монобанк (без комісії)

    - Оплата частинами Приватбанк / Монобанк (без комісії на 3 платежу)

    - Р/р рахунок ФОП (комісія 1%)

    - накладений платіж (при отриманні товару на пошті, комісія 2% від суми + 20грн)

  • Можливо зробити додаткові фото / відео за прохання?

    Так звичайно. Напишіть нам вайбер з проханням про додаткові фото відео на модель товару який Вас цікавить +380990084117
  • Відправляєте Укрпоштою?

    Відправляємо Укрпоштою тільки мелкогабаритный вантаж за запитом клієнта. Якщо це коляска або автокрісло відправляємо тільки Новою Поштою, для клієнта зручніше і доставка у нас безкоштовно:)
  • В які строки надсилається товар?

    Відправляємо в робочі дні з понеділка по п'ятницю. Якщо замовлення зроблено до 13 годин, відправляємо в той же день, якщо після 13:00 на наступний робочий день.
  • Гарантия обмена / возврата

    Компания осуществляет возврат и обмен товаров надлежащего качества согласно Закону «О защите прав потребителей».

    Сроки возврата и обмена

    Возврат и обмен товаров возможен в течение 14 дней после получения товара покупателем.

    Обратная доставка товаров осуществляется по договоренности.

    Условия возврата для товаров надлежащего качества

    Повернення товару можливе протягом 14 днів згідно законодавства України. Поверненню підлягає товар, який вважається новим. У разі відмови від товару не з вини Продавця, зворотня доставка оплачується Замовником (тобто якщо причини відмови не пов'язані з невідповідністю отриманого товару замовленому або з наявністю зовнішніх дефектів).

    Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner