Продавець Crabs Kids - дитячі коляски, автокрісла, велосипеди та аксесуари преміум класу. розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
325 відгуків
+380 (99) 008-41-17
+380 (68) 330-20-30
Офіційний представник Cybex
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін Кожен покупець має право на протязі 14 днів обміняти або повернути придбаний товар, якщо він з якої-небудь причини йому не підійшов (крім виробів виконаних під замовлення по індивідуальним розмірам покупця). Обмін товару здійснюється у відповідності з Законом України «Про захист прав споживачів». Умови обміну або повернення товару: З моменту отримання товару не минуло 14 днів. Товар без ознак використання (з товару не зняті бірки та упаковка, якщо це візок, то не вставлені у нього колеса) , має товарний вигляд, без пошкоджень, в повній комплектації. Необхідно пред'явити: документ, що підтверджує придбання товару (чек, накадну, акт); паспорт або інший документ, що підтверджує особу. Товар з недоліком (дефектом) підлягає заміні або поверненню зідно з висновком сервісного центру в тому випадку, якщо такий недолік заявлений Вами сервісному центру на протязі гарантійного терміну і якщо такий неолік виник з вини виробника товару і не може бути усунений. При цьму необхідно надати вищевказані документи. Оскільки ініціатором повернення є Покупець, то витрати на повернення товару назад сплачує Покупець, за вийнятком тих випадків повернення товару, який не відповідає замовленню або товару неналежної якості. У випадках, коли доставка не оплачується то Покупцеві буде повернена сума з урахуванням доставки. Якщо товар повертається з післяоплатою, ми не отримаєо поситку і товар повернеться Віправнику. Повернення коштів протягом 3-х робочих днів на карту Покупця. В яких випадках гарантія не надається? - Наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли в результаті умисних або необережних дій Покупця або третіх осіб; - Порушення правил використання; - Випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом); - Ушкодження, які виникли внаслідок недбалого використання; - Наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner